La petite lunette rouge |
Maak kennis met de persoonlijke aanpak van uw opticien-optometrist met advies op maat, de juiste zorg voor uw ogen, met de allernieuwste innovaties op het gebied van glazen binnen het Varilux gamma, een breed assortiment van zonnebrillen en optische monturen en de garantie dat u optimaal kan ZIEN en GEZIEN MAG WORDEN.
optiek, ranst, brillen, zonnebrillen, lenzen, contactlenzen, glazen, oogmeting
342469
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-342469,theme-moose,cookies-not-set,eltd-cpt-2.2,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-3.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290,vertical_menu_background_opacity_over_slider vertical_menu_background_opacity_over_slider_on, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

La petite lunette rouge

Merkomschrijving

Ontworpen en handgemaakt in Frankrijk door een Frans team.

LPLR Eyewear (acroniem voor “het kleine rode glas” is ontstaan uit een ontmoeting tussen

Alison Hemmes, ontwerper en Hilarhi Arcade, oprichter van het merk.

Hun passie voor hedendaagse kunst leidde hen tot een zoektocht naar singulariteit en modernisme.

Ze wilden de populaire 80s “clip on” opnieuw bezoeken door

het aanbrengen van een dubbele brug karakteriseren met een rode lijn op al hun frames, hun unieke merk signatuur.

De collectie is exclusief handgemaakt in Frankrijk.

Alleen plezier en plezier leidde hun verbeelding rond verschillende visionairs.

Dus ‘ da Vinci ‘, ‘ Jobs ‘, ‘ Duchamp ‘ of ‘ Verne ‘, zijn namen die je vinden op de zonnebril.

 

Ontworpen en “handgemaakt” in Frankrijk door een Frans team

LPLR Eyewear (een acroniem voor “het kleine rode glas”) werd geboren uit de ontmoeting tussen Alison Hemmes, Designer en Hilarhi Arcade, oprichter van het merk. De naam “de kleine rode bezel” komt van het merk logo, gemaakt door Alison voor de eerste bril.

Achter anagrammen die hun ware identiteit verbergen om zich te concentreren op hun creaties, spelen Alison en Hilarhi graag met de provocerende geest van hedendaagse kunst. Audacity is de drijvende kracht achter hun zoektocht naar singulariteit en modernisme.

“Als het gaat om het maken van de maan, is alles al gedaan en moeten we het verleden opnieuw bekijken om de toekomst te creëren,” zegt Hilarhi.

De basis van hun werk draait dus om de jaren tachtig.

Elk frame is getekend met een dubbele brug aangescherpt als een knipoog naar de zonne-clips van dit decennium. In het begin, alleen in het rood, is de bovenste balk nu gekleurd in verschillende tinten.

 

Durf, voor ons, is de meest unieke en inspirerende eigenschap en kwaliteit van alle.

 

Raymond Loewy, tijdens zijn tijd, had genoeg! Al zijn werk en creativiteit waren zeer modern. Bijvoorbeeld, zijn Lucky Strike Packaging, die hij creëerde in 1940,

is nog steeds op de markt, ook al leek het toen zo gedurfd en extravagant.

 

We hebben ook een zeer zachte plek voor Marcel Duchamp en zijn non-conformistische ontwerpen.

Gedurfd om een snor op de beroemde Joconde te zetten, samen met zijn zeer provocerende titel LHOOQ, was gewoon puur genie.

We houden allebei van de regels en tradities te breken, en dat geeft ons veel ruimte om te spelen!

Hilarhi vertelt Alison altijd dat regels zijn gemaakt om gebroken te worden, en daar spelen we veel mee.

 

De beroemde architect Zaha Hadid is ook een favoriet: ze breekt en verandert alle traditionele regels en stijlen, en alle gebouwen die ze ontwierp zijn ware stukken van hedendaagse kunst.

 

Er is ook de energie van Jean Michel Basquiat!

 

Daarom kunnen we echt zeggen dat we nieuwsgierig zijn om te ontdekken,

en dat we overal bronnen van inspiratie vinden.

 

We bezoeken ook graag verschillende stijlen en voegen onze persoonlijke touch toe, onze unieke twist erop.

Extra Info
Categorie

Alles, Monturen

Previous
Next