Chloé is een Franse luxemerk opgericht in 1952, bekend onder ’s werelds meest modebewuste, verfijnde vrouwen voor zijn chique, vrouwelijke kleding en iconische, must-have accessoires. Vandaag ontworpen door Natacha Ramsay-Levi, de nieuwe Creative Director van Chloé, is het een Sisterhood merk met jeugdige, moderne designs en een licht gedurfde geest. Het Chloé-merk vertegenwoordigt vrouwelijkheid, moderniteit, genade en comfort als de kern karakteristieken die het merk vormen en het brillen aanbod definiëren.
Het moderne design en de vrijgevochten vrouwelijkheid van Chloé evolueren in een nieuwe brillencollectie die de stijlcodes van het merk verhekert met vernieuwde verfijningen. Lichtgewicht frames, iconische versieringen en harmonieuze contrasten van texturen en tinten versterken de vergrote vormen en voegen nog meer onderscheid toe aan Chloé’s moeiteloze verfijning. De collectie weerspiegelt een mix van iconische elementen zoals zachte materialen, ronde, retro en oversized vormen, uitgedrukt in warme en zanderige tinten, trouw aan het Chloé kleurenpalet.
SLEUTELWOORDEN chic, vrouwelijk, moeiteloos, geometrisch, vintage, Parijse
BELANGRIJKE DETAILS retro, oversized vormen, metallic accenten, gradiënt lenzen, zand tinten
BELANGRIJKSTE materialen gouden metalen, glazuur, doorschijnende lenzen
BELANGRIJKE doelgroep consument is mode-savvy, vrouwelijk, Boho-chic, en Free-Spirited leeftijd 25 +